„És ennek lesz kézzelfogható eredménye?” ‒ kapjuk meg a kérdést időről-időre ügyfeleinktől, mikor influencerkampányt ajánlunk nekik. Természetesen megértjük a kétségeket, de ezek általában alaptalanok, hiszen bármi is legyen a marketingcél ‒ akár egy termékbezetés, akár a konkrét értékesítés ‒, mi mérhető eredményekkel jelentkezünk.
A Fiat az új elektromos Fiat 500e városi kisautójának bevezetését szerette volna influencer tevékenységgel is támogatni. A kampányhoz a környezettudatosságra ügyelő, fiatalos, városban elő, és az autók, illetve a vezetés iránt lelkes influencereket ajánlottunk. Így került kiválasztásra Balogh Eleni szépségkirálynő.
Az Our Story egy teljesen személyre szabható könyv, amelyben elmondhatod szeretteidnek, hogy mitől különlegesek számodra. Olyan influencert kerestünk, aki szívesen meglepne egy számára fontos személyt ezzel az egyedi ajándékkal. Így esett a választás Gelencsér Tímeára, aki nővérének kedveskedett.
A Grohe a változatos fürdőszobai megoldások és konyhai szerelvények vezető globális márkája. A Magyar Vízhez Készült kampányuk során a műanyagpalack mentes jövő mellett foglaltak állást, melyhez az influencer kommunikációt mi biztosítottuk. A Grohe Blue Home vízszűrő készüléküket Liptai Claudia népszerűsítette, aki számára a hétköznapokban is rendkívül fontos a környezettudatos életmód.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. A nyári táska kampány során elsősorban a fiatalokat céloztuk meg, így került kiválasztásra Varga Izabella és a lányai.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már negyedik éve támogatjuk őket influencer együttműködések lebonyolításában, különös figyelmet szentelve a télikabát kampányuknak. A kampány főszereplői ezúttal is nagyvárosi, divatos férfiak és nők, így esett a választás többek között Varga Iza színésznőre.
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Majka a pörgős városi életmódja, és az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.