campaign-planning

Kampánytervezés

Mi nemcsak egy-egy Instagram posztot adunk el neked, hanem egy egész kreatív koncepciótMegértjük a márkád mögött rejlő üzenetet, feltérképezzük a célközönséged, mindehhez megkeressük a tökéletes influencert ‒ de itt nem állunk meg! Az influencer-tartalmak mellett számos más szolgáltatásunkkal is támogatjuk a marketingcéljaidat. Ha szeretnél több vásárlót, vagy nagyobb márkaismertséget, esetleg egy új termék bevezetését akarod megtámogatni, mi teljeskörű szolgáltatáscsomaggal várunk ‒ az online hirdetésektől az óriásplakátokon át a tévéreklámokig!

Referenciáink

Accent hotels logo

ACCENT HOTELS

A márkáról érdemes tudni, hogy Magyarország legnagyobb független szállodaüzemeltető vállalata. Dinamikusan fejlődő céghálózat, jelenleg 20 magyarországi, és 6 ausztriai hotelt menedzselnek. Az együttműködés áprilisban kezdődött, azóta a következő influencerek látogattak el a szállodákba: Herczeg-Kis Bálint, Virág András, Ványa Timi, Dr Panyik Anita, Szőke Zsuzsi, Szilágyi Ági, Som-Balogh Edina, Szőcs Reni, Esztergályos Patrik, Jilly Kriszti, Klausz Niki, Kardos Eszter, Nagy Alexandra
Viasat logo

VIASAT3 SZINGLI VAGY SVINDLI CÍMŰ MŰSOR NÉPSZERŰSÍTÉSE

Cinthya Dictator és Molnár Tamás vett részt a kampányban, azonban a tartalmak csak Cinthya IG és TikTok oldalán jelentek meg.

Carly's logo

CARLY’S GIN TONIC

A Zimek Pálinka Kft. megbízásából mi menedzselhettük a Carly’s Gin Tonic márka első influencer kampányát, ahol a márka két íze a lazy lemon és a MIS/FIT mango kerültek bemutatásra. A Carly’s Gin & Tonic hangyabokányi prémium ginből készült, “Ready to drink, easy to pack” kiszerelésben megvásárolható, 4,9%-os alkoholos ital.
guarana logo

GUARANA

Szintén a Be Social-lel kar-karöltve elkezdtünk a nyáron dolgozni a Guarana influencer kampányán, ahol 5 influencerrel az év végéig működünk együtt. Aktív nyári hónapok vannak mögöttünk, de még rengeteg tartalom vár ránk. A kampány szlogene, hogy „ébreszd fel a belső baglyod!”
rejoy logo

REJOY

A márka használt telefonok felújításával foglalkozik, amelyet utána a webshopján keresztül értékesít, ezzel pedig új életet lehelnek a már nem használt telefonokba. A Back to school kampányban Bányainé N. Judit szerepelt, a feladat az volt, hogy sajátos módon kommunikáljuk a felújított vs. vadiúj telefonok közötti különbséget.
Pick logo

PICK

Ismételten a Be Social megbízásából Görbe Palival népszerűsítettük a PICK prémium hústermékeit, csodás gasztrotartalmakkal