Referenciáink

FIAT INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS BALOGH ELENIVEL
A Fiat az új elektromos Fiat 500e városi kisautójának bevezetését szerette volna influencer tevékenységgel is támogatni. A kampányhoz a környezettudatosságra ügyelő, fiatalos, városban elő, és az autók, illetve a vezetés iránt lelkes influencereket ajánlottunk. Így került kiválasztásra Balogh Eleni szépségkirálynő.

OUR STORY INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS GELENCSÉR TÍMEÁVAL
Az Our Story egy teljesen személyre szabható könyv, amelyben elmondhatod szeretteidnek, hogy mitől különlegesek számodra. Olyan influencert kerestünk, aki szívesen meglepne egy számára fontos személyt ezzel az egyedi ajándékkal. Így esett a választás Gelencsér Tímeára, aki nővérének kedveskedett.

GROHE INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS LIPTAI CLAUDIÁVAL
A Grohe a változatos fürdőszobai megoldások és konyhai szerelvények vezető globális márkája. A Magyar Vízhez Készült kampányuk során a műanyagpalack mentes jövő mellett foglaltak állást, melyhez az influencer kommunikációt mi biztosítottuk. A Grohe Blue Home vízszűrő készüléküket Liptai Claudia népszerűsítette, aki számára a hétköznapokban is rendkívül fontos a környezettudatos életmód.

BUDMIL INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS VARGA IZABELLÁVAL
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. A nyári táska kampány során elsősorban a fiatalokat céloztuk meg, így került kiválasztásra Varga Izabella és a lányai.

BUDMIL INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS VARGA IZÁVAL
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már negyedik éve támogatjuk őket influencer együttműködések lebonyolításában, különös figyelmet szentelve a télikabát kampányuknak. A kampány főszereplői ezúttal is nagyvárosi, divatos férfiak és nők, így esett a választás többek között Varga Iza színésznőre.

FRISSBOX INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS MAJKÁVAL
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Majka a pörgős városi életmódja, és az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.

PLANETA JUNIOR INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS VASVÁRI VIVIENNEL
A Planeta Junior felkérésére kampányt készítettünk a Miraculous mese és játékok népszerűsítésére. Olyan édesanyákat kerestünk, akinek gyermeke követi és szereti ezeket az epizódokat, így esett a választás Vasvári Vivienre.

FRISSBOX INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS BESENYEI BOGIVAL
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Besenyei Bogi az egészséges életmód és a rendszeres testedzés iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.

BUDMIL INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS KULCSÁR EDINÁVAL
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. A nyári kampány során olyan nagyvárosi, divatos nőket kerestünk, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás Kulcsár Edinára

SALVUS INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS GIANNI ANNONIVAL
A Salvusról az a „tévhit” terjedt el, hogy az idősek gyógyvize. Egyértelmű feladatunk volt, hogy ledöntsük ezt a sztereotípiát, és közelebb hozzuk a márkát a fiatalabb generációhoz. Olyan szereplőket kerestünk, akik a termékhez való személyes kapcsolódásuk révén hitelesen át tudták adni a kampány üzenetét. Így esett a választásunk többek között Giannira.

ALFA ROMEO MÁRKANAGYKÖVET EGYÜTTMŰKÖDÉS RÁKÓCZI FERIVEL
Az FCA-val (Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe) szoros együttműködésben alkalmaztunk nagyköveteket, melynek célja a márkaismertség és a márka szeretetének növelése. Az Alfa Romeo szerelmese, Rákóczi Feri egy Stelvio-ba pattanhatott, és szeli azóta is boldogan a kilométereket.

SALVUS INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS KOVÁCS PATRÍCIÁVAL
A Salvusról az a „tévhit” terjedt el, hogy az idősek gyógyvize. Egyértelmű feladatunk volt, hogy ledöntsük ezt a sztereotípiát, és közelebb hozzuk a márkát a fiatalabb generációhoz. Olyan szereplőket kerestünk, akik a termékhez való személyes kapcsolódásuk révén hitelesen át tudták adni a kampány üzenetét. Így esett a választásunk többek között Kovács Patríciára.
Velünk könnyebb
