Referenciáink
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Nagy Beni a pörgős életmódja, és az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Besenyei Bogi az egészséges életmód és a rendszeres testedzés iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.
Az Our Story egy teljesen személyre szabható könyv, amelyben elmondhatod szeretteidnek, hogy mitől különlegesek számodra. Olyan influencert kerestünk, aki szívesen meglepne egy számára fontos személyt ezzel az egyedi ajándékkal. Így esett a választás Szabó Zsófira, aki férjének kedveskedett.
AZ FCA-val (Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe) szoros együttműködésben alkalmaztunk nagyköveteket, melynek célja a márkaismertség és a márka szeretetének növelése. Az ország egyik legismertebb youtubere, Viszkok Fruzsi álma vált valóra akkor, mikor beleülhetett a legújabb Fiat 500-ba.
A Salvusról az a „tévhit” terjedt el, hogy az idősek gyógyvize. Egyértelmű feladatunk volt, hogy ledöntsük ezt a sztereotípiát, és közelebb hozzuk a márkát a fiatalabb generációhoz. Olyan szereplőket kerestünk, akik a termékhez való személyes kapcsolódásuk révén hitelesen át tudták adni a kampány üzenetét. Így esett a választásunk többek között Giannira.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már negyedik éve támogatjuk őket influencer együttműködések lebonyolításában, különös figyelmet szentelve a télikabát kampányuknak. A kampány főszereplői ezúttal is nagyvárosi, divatos férfiak és nők, így esett a választás többek között Varga Iza színésznőre.
A márka étrend-kiegészítő termékei kiemelten ajánlottak sportolók számára, hogy elősegítve a gyors regenerációt minden pillanatban a maximumot hozhassák ki magukból. Az aktív életet élő, sport iránt érdeklődő célközönséget Kabát Petivel értük el, aki ex-focistaként hiteles inspiráció lehet a követői számára.
Valósággal bearanyozta a napjainkat a Columbia Omni-Heat Infinity kampányunk. Az együttműködés főszereplői a márka új hőmegtartó technológiával ellátott kabátjai, és a bennük igazán jól mutató influencereink voltak. Többet között Imreh Balázs is ezt viseli ezen a télen.
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Szabados Ági a pörgős városi életmódja, és az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Tavasszal utóbbi került a középpontba, amihez divatos, sportos férfiakat kerestünk, így a márka egyik arca Kabát Peti lett.
Valósággal bearanyozta a napjainkat a Columbia Omni-Heat Infinity kampányunk. Az együttműködés főszereplői a márka új hőmegtartó technológiával ellátott kabátjai, és a bennük igazán jól mutató influencereink voltak. Többek között Józan Laci is ezt viseli ezen a télen.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már második éve segítünk influencer kampányok lebonyolításában, november-december időszakban a kabátokkal előtérben. Olyan nagyvárosi, divatos férfiakat és nőket kerestünk, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás Horváth Grétára.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. A nyári táska kampány során elsősorban a fiatalokat céloztuk meg, így került kiválasztásra Varga Izabella és a lányai.
A Nara Tea egy prémium, természetes alapanyagokból főzött tea alapú üdítőital, amely 2019-ben 3 ízt vezetett be a magyar piacra. A Nine Company-vel közösen olyan aktív életet élő nőket kerestünk meg, akik számára fontos az egészség és a tudatos táplálkozás. A 3 hónapos kampány során Tücsivel dolgoztunk együtt.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már negyedik éve támogatjuk őket influencer együttműködések lebonyolításában, különös figyelmet szentelve a télikabát kampányuknak. A kampány főszereplői ezúttal is nagyvárosi, divatos férfiak és nők, így esett a választás többek között Weisz Fannira.
Az Our Story egy teljesen személyre szabható könyv, amelyben elmondhatod szeretteidnek, hogy mitől különlegesek számodra. Olyan influencert kerestünk, aki szívesen meglepne egy számára fontos személyt ezzel az egyedi ajándékkal. Így esett a választás Gelencsér Tímeára, aki nővérének kedveskedett.
A Salvusról az a „tévhit” terjedt el, hogy az idősek gyógyvize. Egyértelmű feladatunk volt, hogy ledöntsük ezt a sztereotípiát, és közelebb hozzuk a márkát a fiatalabb generációhoz. Olyan szereplőket kerestünk, akik a termékhez való személyes kapcsolódásuk révén hitelesen át tudták adni a kampány üzenetét. Így esett a választásunk többek között Kovács Patríciára.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már második éve segítünk influencer kampányok lebonyolításában, november-december időszakban a kabátokkal előtérben. Olyan nagyvárosi, divatos férfiakat és nőket kerestünk, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás Dobó Katára.
Az országos e-sport bajnokság kommunikációjának kulcseleme volt a 4 csapatkapitány, akik az ország 4 táját képviselték. Az országos hírnév mellett fontos volt, hogy megmutassuk: az is játszik, akiről nem is gondolnád! Egy kompetitív személyiség kellett, aki kész csatába vezetni a saját régióját a versenyindító sztárfutamon is. Így esett a választásunk Majkára, Horváth Tomira, Berki Krisztiánra és Jakabos Zsuzsára.
Valósággal bearanyozta a napjainkat a Columbia Omni-Heat Infinity kampányunk. Az együttműködés főszereplői a márka új hőmegtartó technológiával ellátott kabátjai, és a bennük igazán jól mutató influencereink voltak. Többek között Fenyvesi Zoltán is ezt viseli ezen a télen.
Bár az influencerekről mindenkinek az eladások jutnak eszébe, a Signal IDuna Biztosítóval való együttműködésünk során mi megfordítottuk ezt a koncepciót, és a folyamatos vásárlás helyett az előtakarékosságra helyeztük a hangsúlyt. Ehhez az újszerű és figyelemfelkeltő ötlethez olyan influencereket kellett találnunk, akiktől hiteles lesz ez az üzenet, így került kiválasztásra Dóczi Attila.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már negyedik éve támogatjuk őket influencer együttműködések lebonyolításában, különös figyelmet szentelve a télikabát kampányuknak. A kampány főszereplői nagyvárosi, divatos férfiak és nők, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás ismét Ábel Anitára.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már második éve segítünk influencer kampányok lebonyolításában, november-december időszakban a kabátokkal előtérben. Olyan nagyvárosi, divatos férfiakat és nőket kerestünk, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás Bereczki Zolira.
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Ábel Anita a pörgős városi életmódja, és az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már második éve segítünk influencer kampányok lebonyolításában, november-december időszakban a kabátokkal előtérben. Olyan nagyvárosi, divatos férfiakat és nőket kerestünk, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás Horváth Tamásra.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. A nyári kampány során olyan nagyvárosi, divatos nőket kerestünk, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás Kulcsár Edinára
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Majka a pörgős városi életmódja, és az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.
A Fiat az új elektromos Fiat 500e városi kisautójának bevezetését szerette volna influencer tevékenységgel is támogatni. A kampányhoz a környezettudatosságra ügyelő, fiatalos, városban elő, és az autók, illetve a vezetés iránt lelkes influencereket ajánlottunk. Így került kiválasztásra Nagy Bogi énekesnő.
A Salvusról az a „tévhit” terjedt el, hogy az idősek gyógyvize. Egyértelmű feladatunk volt, hogy ledöntsük ezt a sztereotípiát, és közelebb hozzuk a márkát a fiatalabb generációhoz. Olyan szereplőket kerestünk, akik a termékhez való személyes kapcsolódásuk révén hitelesen át tudták adni a kampány üzenetét. Így esett a választásunk többek között Szabó Zsófira.
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Nagy-Kovács Rami az egészséges életmód és a rendszeres testedzés iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.
Az eOptikával való együttműködésünk során a célunk az volt, hogy felhívjuk a figyelmet a szem UV fénytől való védelmének fontosságára. Olyan véleményvezéreket kerestünk meg, akik elkötelezettek mind a szem egészségének megőrzése, mind a divat iránt. Az eOptika napszemüvegeit Szarvas Andi népszerűsítette.
A Curve egy kártyával és egy applikációval helyettesít egy teljes pénztárcát hűségkártyákkal együtt. Ebből is ered a szlogenjük: „Egy kártya mind felett”. Olyan influencert kerestünk a Youtube együttműködéshez, aki ezt az üzenetet humoros de informatív módon tudta átadni a nézőknek, így Dancsó Petit kértünk fel a közös munkára.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már második éve segítünk influencer kampányok lebonyolításában, november-december időszakban a kabátokkal előtérben. Olyan nagyvárosi, divatos férfiakat és nőket kerestünk, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás Ábel Anitára.
A Salvusról az a „tévhit” terjedt el, hogy az idősek gyógyvize. Egyértelmű feladatunk volt, hogy ledöntsük ezt a sztereotípiát, és közelebb hozzuk a márkát a fiatalabb generációhoz. Olyan szereplőket kerestünk, akik a termékhez való személyes kapcsolódásuk révén hitelesen át tudták adni a kampány üzenetét. Így esett a választásunk többek között Tillára.
A Somat mosogatógéptabletta-márka karácsony előtt az „én-idő” fontosságára szerette volna felhívni a figyelmet: ha a mosogatás kikerül az egyenletből, az ünnepi készülődés sem lesz olyan rohanós. Ehhez a lifestyle portfóliónkból Jilly Krisztit választottuk ki, további 10 véleményvezérnek pedig PR-csomagot küldtünk ki, hogy nekik is több idejük legyen magukra az ünnepi rohanásban.
A Fiat az új elektromos Fiat 500e városi kisautójának bevezetését szerette volna influencer tevékenységgel is támogatni. A kampányhoz a környezettudatosságra ügyelő, fiatalos, városban elő, és az autók, illetve a vezetés iránt lelkes influencereket ajánlottunk. Így került kiválasztásra Balogh Eleni szépségkirálynő.
A szépségverseny résztvevőinek szükségük volt valakire, aki segíti őket a megmérettetés során, a szervezőknek pedig egy olyan arcra, aki nagy közönséget képes elérni a kifutók világa iránt érdeklődő célcsoportban. Így esett a választásunk Szarvas Andira, a Miss World Hungary 2018 cím birtokosára.
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Nagy Dani a pörgős életmódja, és az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.
A Pixframe falra ragasztható képkeretei számára a Valentin-nap az egyik legfontosabb piaci időszak, ezért egy olyan influencert kerestünk, akinek a Valentin-napi kommunikációja képes kitűnni a tömegből. Az Osváth Zsoltival közös együttműködés során egy nagy sikerrel futott Instagram-nyereményjáték mellett a több mint százezer feliratkozóval rendelkező YouTube csatornáján is megjelent a márka, valódi, a célközönség számára releváns tartalomba illesztve.
A Fiat az új elektromos Fiat 500e városi kisautójának bevezetését szerette volna influencer tevékenységgel is támogatni. A kampányhoz a környezettudatosságra ügyelő, fiatalos, városban elő, és az autók, illetve a vezetés iránt lelkes influencereket ajánlottunk. Így került kiválasztásra Eke Angéla színművésznő.
A Somat influencer kampányunk során a legfontosabb szempont az volt, hogy összekössük a mosogatás élményét a szórakozással. A főzésről idén is az influencereink, a mosogatásról pedig a Somat gondoskodott. Többek között Szigligeti Ivettnek is a Somat Excellence mosogatótabletta segít a konyhai rendrakásban.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. A nyári táska kampány során elsősorban a fiatalokat céloztuk meg, így került kiválasztásra Herczeg-Kis Bálint.
A Pólus Centert az iskolakezdő kedvezményeik népszerűsítésében segítettük a Kölyök Ninja Kihívás megszervezésével. A rendezvény hangulatfelelősei a három Exatlon atléta Böjte Dave, Wald Ákos és Herczeg-Kis Bálint voltak. A közönségtalálkozón megszámlálhatatlan selfie született, illetve a srácok ringbe is szálltak, és versenyeztek a rajongóikkal.
Az étrend-kiegészítőket forgalmazó márka termékei segítenek kihozni magadból a maximumot, ezért olyan pörgős életvitelű, dolgozó anyukát kerestünk, akinek nincs ideje a betegségekre, ugyanakkor fontos neki, hogy saját magára is odafigyeljen. Ezért választottuk Horváth Grétát.
Az FCA-val (Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe) szoros együttműködésben alkalmaztunk nagyköveteket, melynek célja a márkaismertség és a márka szeretetének növelése. Az Alfa Romeo szerelmese, Rákóczi Feri egy Stelvio-ba pattanhatott, és szeli azóta is boldogan a kilométereket.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Tavasszal utóbbi került a középpontba, amihez divatos, sportos férfiakat kerestünk, így a márka egyik arca Csuti lett.
A Nara Tea egy prémium, természetes alapanyagokból főzött tea alapú üdítőital, amely 2019-ben 3 ízt vezetett be a magyar piacra. A Nine Company-vel közösen olyan aktív életet élő nőket kerestünk meg, akik számára fontos az egészség és a tudatos táplálkozás. A 3 hónapos kampány során Klara Szandival dolgoztunk együtt.
: A Grohe a változatos fürdőszobai megoldások és konyhai szerelvények vezető globális márkája. A Magyar Vízhez Készült kampányuk során a műanyagpalack mentes jövő mellett foglaltak állást, melyhez az influencer kommunikációt mi biztosítottuk. A Grohe Blue Pure vízszűrő készüléküket Puskás Peti népszerűsítette, aki számára a hétköznapokban is rendkívül fontos a környezettudatos életmód.
A szépségverseny résztvevőinek szükségük volt valakire, aki segíti őket a megmérettetés során, a szervezőknek pedig egy olyan arcra, aki nagy közönséget képes elérni a kifutók világa iránt érdeklődő célcsoportban. Így esett a választásunk Eszenyi Esztire, a 2018-as BLife szépségkirálynő cím birtokosára.
Valósággal bearanyozta a napjainkat a Columbia Omni-Heat Infinity kampányunk. Az együttműködés főszereplői a márka új hőmegtartó technológiával ellátott kabátjai, és a bennük igazán jól mutató influencereink voltak. Többek között Jilly Kriszti is ezt viseli ezen a télen.
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Debreczeni Dóri az egészséges életmód és a rendszeres testedzés iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.
A Grohe a változatos fürdőszobai megoldások és konyhai szerelvények vezető globális márkája. A Magyar Vízhez Készült kampányuk során a műanyagpalack mentes jövő mellett foglaltak állást, melyhez az influencer kommunikációt mi biztosítottuk. A Grohe Blue Home vízszűrő készüléküket Liptai Claudia népszerűsítette, aki számára a hétköznapokban is rendkívül fontos a környezettudatos életmód.
Bár az influencerekről mindenkinek az eladások jutnak eszébe, a Signal Iduna Biztosítóval való együttműködésünk során mi megfordítottuk ezt a koncepciót, és a folyamatos vásárlás helyett az előtakarékosságra helyeztük a hangsúlyt. Ehhez az újszerű és figyelemfelkeltő ötlethez olyan influencereket kellett találnunk, akiktől hiteles lesz ez az üzenet, így került kiválasztásra Karin Dragos.
A Lenor áprilisban vezette be a magyar piacra az új Parfum des Secrets kollekciót. A márka bevezetéséhez olyan magyar influencereket kerestünk meg, akik eleganciájukkal, kifinomultságukkal szorosan kapcsolódnak a termékhez. A kampány kidolgozásában a lengyel székhelyű Brand Buddies csapattal dolgoztunk együtt, így került kiválasztásra Dukai Regina.
A PICK Szeged Kft-vel együttműködve a 2021-es foci EB ideje alatt TikTokra és Instagramra készítettünk nyereményjátékot influencerek közreműködésével. A projekthez olyan véleményformálókat javasoltunk, akiknek volt, vagy van köze a sporthoz. Kiemelendő Lipták Zoltán, aki az EURO2020 egyik magyar ambassadora volt, mellette pedig freestyle focista.
A Lenor áprilisban vezette be a magyar piacra az új Parfum des Secrets kollekciót. A márka bevezetéséhez olyan magyar influencereket kerestünk meg, akik eleganciájukkal, kifinomultságukkal szorosan kapcsolódnak a termékhez. A kampány kidolgozásában a lengyel székhelyű Brand Buddies csapattal dolgoztunk együtt, így került kiválasztásra Wolf Eszter.
Bár az influencerekről mindenkinek az eladások jutnak eszébe, a Signal IDuna Biztosítóval való együttműködésünk során mi megfordítottuk ezt a koncepciót, és a folyamatos vásárlás helyett az előtakarékosságra helyeztük a hangsúlyt. Ehhez az újszerű és figyelemfelkeltő ötlethez olyan influencereket kellett találnunk, akiktől hiteles lesz ez az üzenet, így került kiválasztásra Csizmadia Gabi.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Tavasszal utóbbi került a középpontba, amihez divatos, sportos férfiakat kerestünk, így a márka egyik arca Kucsera Gábor lett.
A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Késmárki Enikő az egészséges életmód és a rendszeres testedzés iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.
A Salvusról az a „tévhit” terjedt el, hogy az idősek gyógyvize. Egyértelmű feladatunk volt, hogy ledöntsük ezt a sztereotípiát, és közelebb hozzuk a márkát a fiatalabb generációhoz. Olyan szereplőket kerestünk, akik a termékhez való személyes kapcsolódásuk révén hitelesen át tudták adni a kampány üzenetét. Így esett a választásunk többek között Nyári Diára.
A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már negyedik éve támogatjuk őket influencer együttműködések lebonyolításában, különös figyelmet szentelve a télikabát kampányuknak. A kampány főszereplői ezúttal is nagyvárosi, divatos férfiak és nők, így esett a választás többek között Stohl Andrásra.
