mesélünk
Sass Dániel

Sass Dani karrierje építését a Coca-Cola Magyarországnál kezdte, ahol évekig felelt – többek között - a Student Programért. Több kampányát értékelt a reklámszakma különböző díjakkal. Mindeközben gasztronómiai karrierjét is egyengette. 2017-ben a Viasat3 felkérte az Ide süss! című gasztroreality műsorvezetésére Hajós Andrással. December óta az Armadillo csapatát erősíti, ahol az átfogó social kampányoktól a márkanagykövetek felkéréséig, az ötlettől a megvalósításig számíthatnak szakmai tapasztalatára a hozzá forduló ügyfelek.

Tervezz velünk kampányt!
@influencerek.hu
Instagram
Tovább!

Adam Mosseri, az Instagram „atyja” még májusban jelentette be, hogy elkezdenek olyan újításokkal kísérletezni, melynek eredményeként a közösségi felület kevésbé stresszes környezetté válik.

Ezek közül az első – amely már több országban is elérhető – a lájkok számának elrejtése. A kísérlet mögötti indok az, hogy a felhasználók inkább arra fókuszáljanak, ki mit töltött fel, ne pedig arra, hány lájkot tudnak összeszedni az oldalon. Utóbbi ugyanis idővel komoly hatással lehet a mentális egészségre, a felhasználó szorongóvá válhat.

Forrás: https://later.com/blog/hidden-likes-instagram/

Július elején azt is bejelentették, hogy az Instagram be fog vetni egy új, mesterséges intelligenciával működő funkciót, aminek a lényege az lesz, hogy figyelmeztetni fog, ha egy felhasználó sértő kommentet akar elküldeni. Ezen felül pedig a "restrict" (= korlátozás) nevű opcióval le lehet majd némítani bizonyos felhasználók hozzászólásait, anélkül, hogy ők tudomást szereznének róla.

Mosserivel elárulta, hogy a bullying hosszú távon sértheti a cég megítélését és brandjét, ezért is tartják elengedhetetlennek ezeket a lépéseket. Emellett azt is kijelentette, hogy a biztonságot fontosabbnak tartják az oldalon, akkor is, ha ez azt jelenti, hogy kevesebben fogják használni.

megosztom