mesélünk
Hardy Réka

Hardy Réka a Budapesti Corvinus Egyetem Kommunikáció és Médiatudomány szakán végezett, szervezeti kommunikáció szakirányon. 2015-tól kezdődően saját brandépítésbe kezdett, emiatt az influencer marketing már 4 éve jelen van az életében. Napi szinten social média tartalomgyártással foglalkozik, emellett folyamatosan nyomon követi a közösségi média trendeket.

Utazás Szépség Sport FMCG Autó Állat
Tervezz velünk kampányt!
@influencerek.hu
Instagram
Tovább!

2 nap, 200 előadó, 16 vitaindító inspirációs tematika jellemezte az idei Evolution 2019 konferenciát. A közel 1500 fős eseményen azonnal használható tudást és inspirációt kaphattunk a 2019-es piaci trendekkel kapcsolatban, ahol Sass Dani, kreatív igazgatónk is színpadra lépett.

A konferencián gyakorlati példák és esettanulmányok segítségével közelebb kerülhettünk a folyamatosan változó digitális marketing piac megismeréséhez. Az influencer marketing felforgatta a piacot és az idei trendek is e köré rendeződnek.
Sok új kérdés fogalmazódik meg bennünk az influencer marketing kapcsán, amely új fantáziadús megoldásokat kínál a kereskedelmi és marketing szektornak. A kérdés adja magát, lehet e az influencerből inspirátor?
 
Sass Dani az Evolution 2019 konferencia színpadán
 
Ilyen és ehhez hasonló témákat feszegetett a két napos digitális-marketing és kereskedelemi konferencia. Te tudod mi a különbség az influencer és az inspirátor között? Ha kíváncsi vagy rá, nézd meg Sass Dani előadásának prezentációját.
Kívánjuk, hogy találj rá a saját inspirátorodra, akiből erőt és motivációt meríthetsz, nap mint nap.
 
A prezentációt a linkre kattintva megtalálod:

Hogy lesz az influencerből inspirátor

megosztom