Az influencerek erejével nincs lehetetlen!

A legnagyobb márkák titkos fegyvere már évek óta az influencermarketing. De mint bármelyik precíziós műszernek, ennek is profi finomhangolásra van szüksége. Mi nem riadunk meg az extremitásoktól: legyen szó akár a legspeciálisabb célközönségről, vagy a legmélyebbre hatoló háttérkutatásról, mi nem félünk belevágni egy új kalandba ügyfeleink oldalán.

És aki ismer minket, már tudja ‒ nálunk a határ a csillagos ég!
Örülünk, hogy itt vagy!
Nincs lehetetlen!
Népszerűsítsd velünk a márkád!
Ajánlatot kérek

Ez pörög a neten

Kajdi Csaba, Nagy Dani és Debreczeni Dóra az Armadillo friss(box) influencer kampányában

…és még sokan mások persze. Több mint harmincan. Az Armadillo reklámügynökség influencer kampánnyal támogatja a FrissBox magyarországi bevezetését, melyben munkatársunk, Sass Dani gasztro-, marketingkommunikációs és influencer énje is benne van ÍZig vérig.
Tovább olvasom
Sass Dani Armadillo FrissBox

Referenciáink

FRISSBOX INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS NAGY BENIVEL

A FrissBox egészséges és ízletes menüválasztékot kínáló ételszállító vállalkozás. Feladatunk a márka magyarországi bevezetése volt, amihez influencer kommunikációt javasoltuk. Nagy Beni a pörgős életmódja, és az egészséges táplálkozás iránti elkötelezettsége miatt volt lelkes résztvevője a kampánynak.

SALVUS INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS TILL ATTILÁVAL

A Salvusról az a „tévhit” terjedt el, hogy az idősek gyógyvize. Egyértelmű feladatunk volt, hogy ledöntsük ezt a sztereotípiát, és közelebb hozzuk a márkát a fiatalabb generációhoz. Olyan szereplőket kerestünk, akik a termékhez való személyes kapcsolódásuk révén hitelesen át tudták adni a kampány üzenetét. Így esett a választásunk többek között Tillára.

PICK INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS

A PICK Szeged Kft-vel együttműködve a 2021-es foci EB ideje alatt TikTokra és Instagramra készítettünk nyereményjátékot influencerek közreműködésével. A projekthez olyan véleményformálókat javasoltunk, akiknek volt, vagy van köze a sporthoz. Kiemelendő Lipták Zoltán, aki az EURO2020 egyik magyar ambassadora volt, mellette pedig freestyle focista.

SOMAT INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS SZIGLIGETI IVETTEL

A Somat influencer kampányunk során a legfontosabb szempont az volt, hogy összekössük a mosogatás élményét a szórakozással. A főzésről idén is az influencereink, a mosogatásról pedig a Somat gondoskodott. Többek között Szigligeti Ivettnek is a Somat Excellence mosogatótabletta segít a konyhai rendrakásban.

COLUMBIA INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS FENYVESI ZOLTÁNNAL

Valósággal bearanyozta a napjainkat a Columbia Omni-Heat Infinity kampányunk. Az együttműködés főszereplői a márka új hőmegtartó technológiával ellátott kabátjai, és a bennük igazán jól mutató influencereink voltak. Többek között Fenyvesi Zoltán is ezt viseli ezen a télen.

SOMAT INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS JILLY KRISZTINÁVAL

A Somat mosogatógéptabletta-márka karácsony előtt az „én-idő” fontosságára szerette volna felhívni a figyelmet: ha a mosogatás kikerül az egyenletből, az ünnepi készülődés sem lesz olyan rohanós. Ehhez a lifestyle portfóliónkból Jilly Krisztit választottuk ki, további 10 véleményvezérnek pedig PR-csomagot küldtünk ki, hogy nekik is több idejük legyen magukra az ünnepi rohanásban.

BUDMIL INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS HORVÁTH GRÉTÁVAL

A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már második éve segítünk influencer kampányok lebonyolításában, november-december időszakban a kabátokkal előtérben. Olyan nagyvárosi, divatos férfiakat és nőket kerestünk, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás Horváth Grétára.

COLUMBIA INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS JILLY KRISZTIVEL

Valósággal bearanyozta a napjainkat a Columbia Omni-Heat Infinity kampányunk. Az együttműködés főszereplői a márka új hőmegtartó technológiával ellátott kabátjai, és a bennük igazán jól mutató influencereink voltak. Többek között Jilly Kriszti is ezt viseli ezen a télen.

BUDMIL INFLUENCER EGYÜTTMŰKÖDÉS STOHL ANDRÁSSAL

A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már negyedik éve támogatjuk őket influencer együttműködések lebonyolításában, különös figyelmet szentelve a télikabát kampányuknak. A kampány főszereplői ezúttal is nagyvárosi, divatos férfiak és nők, így esett a választás többek között Stohl Andrásra.

❤️ 😁 👍 😜 😁 😁 👍 ❤️

Szponzorált tartalmak

#reklám
#hirdetés
#szponzorálttartalom