#reklám #szponzorálttartalom #hirdetés
Hányszor láttad már ezeket a hashtageket egy-egy népszerű poszt alatt? Ha te sem akarsz kimaradni az egyik legtrendibb marketingmegoldásból, ami a legnagyobb márkáknak már évek óta jól bevált technikaként hozza a bevételt, itt az idő beszállni! Segítünk!

Influencermarketing

Az influencermarketing abból az alaptételből fakad, hogy a személyes ajánlásnál nincs erősebb marketingeszköz. A közösségi média lehetővé teszi számunkra, hogy akár a hírességeket – influencereket – is közeli ismerőseinknek érezzük, akik megosztják velünk mindennapjaikat. Ebben a helyzetben sokszor észrevétlenül is hatással van ránk, hogy milyen márkákat látunk a környezetükben, mi az, amiben ők megbíznak – mintha csak egy barátunktól kérdeznénk meg, hogy ő mit ajánlana.

Ahhoz, hogy az üzenet valóban személyes és egyedi legyen, olyan influencert kell választanunk, akinek a profiljába hitelesen beilleszthető az adott márka. Ehhez nemcsak a véleményvezéreket kell ismerni, hanem a közönségüket és a stílusukat is.

Ebben nyújtunk szakértő segítséget – hogy minden üzenet elérje a célját.

Mi tervezzük a kampányokat

Sass Dani

kreatív igazgató

Sass Dani karrierje építését a Coca-Cola Magyarországnál kezdte, ahol évekig felelt – többek között - a Student Programért. Munkásságát – melynek szintén részét képezték a fesztiválmegjelenések, valamint a Coke&Meal platform fejlesztése – több szakmai elismeréssel is jutalmazták.

Sass Dani

kreatív igazgató

Sass Dani karrierje építését a Coca-Cola Magyarországnál kezdte, ahol évekig felelt – többek között - a Student Programért. Munkásságát – melynek szintén részét képezték a fesztiválmegjelenések, valamint a Coke&Meal platform fejlesztése – több szakmai elismeréssel is jutalmazták.

A Coke Ugró1etem ötlete – mely a testmozgás fontosságát hangsúlyozza - 2014-ben Social Media Best Practice elismerésben részesült. A szintén mozgásra buzdító Pulse kezdeményezést pedig bronz pengével jutalmazták a speciális BTL megoldások kategóriájában. Sass Dani mindeközben gasztronómiai karrierjét is egyengette. A Konyhafőnök döntős helyezését követően tervszerűen építette közösségi platformjait és mindvégig meghatározó képviselője maradt a gasztronómiai életnek. 2017-ben a Viasat3 felkérte az Ide süss! című gasztroreality műsorvezetésére, melyben Hajós Andrással közösen a sütemények birodalmába kalauzolják a nézőket. Sass Dani 2017 óta az Armadillo csapatát erősíti, ahol az átfogó social kampányoktól a márkanagykövetek felkéréséig, az ötlettől a megvalósításig számíthatnak szakmai tapasztalatára a hozzá forduló ügyfelek.

Kapcsolat

Tovább olvasom

Sóvári Márk

influencer account manager, TikTok szakember

Márk az Armadillo influencer account managere, TikTok szakembere. 4 éve influencerként került az ügynökségek látókörébe, majd hamar rájött, hogy mindkét oldal izgalmas számára.

Sóvári Márk

influencer account manager, TikTok szakember

Influencerként került az ügynökségek látókörébe, majd hamar rájött, hogy mindkét oldal izgalmas számára.

Az elmúlt 4 évben számos kampányt tervezett és bonyolított le, hazai és nemzetközi márkáknak egyaránt.

Projektjei között megtalálható a Samsung, Actimel, PICK, Marc Jacobs, Somersby, és az Országos Balesetmegelőzési Bizottság is. Részt vett Magyarország első TikTok tematizált rendezvény szervezésében, a TikTOP Fest & Awards-ban.

Nála megoldhatatlan feladat nem létezik, legyen szó egy nehezebb témáról, elsőre elérhetetlennek tűnő influencerről, vagy megközelíthetetlen célokról.

Kapcsolat

Tovább olvasom

Pontos célzás, nagy elérés
a véleményvezérek erejével.

Influencer ügynökség

Az influencer üzletággal ‒ influencer ügynökségként ‒ új szemléletű influencer mentorprogramot indítottunk, melynek alapja a hitelesség – a márka felé éppúgy, mint az influencerek követői, rajongói irányában.

Csapatunkat olyan, számunkra kedves influencerek alkotják, akik a saját közegükben népszerűek, elismertek és nem futószalagon gyártják a tartalmakat. Hiszünk abban, hogy a mennyiség soha nem lehet méltó ellenfele a minőségnek.

Hiszünk benne, hogy influencereink:

  • Hitelesek a közönségük szemében
  • Aktív rajongókkal rendelkeznek
  • Leghatékonyabbak a fiatalok bevonásában és mozgósításában
  • Youtube ≠ TV, bármikor bármit meg lehet nézni, és így a reklám is elfogadottabb

Amiben segítünk:

  • Influencerek közül azt ajánljuk, aki a márkához, iparághoz illeszkedik, véleményvezérként arról hitelesen tud kommunikálni.
  • Segítjük a márka és az influencer együttműködését.
  • Kidolgozzuk az együttműködés alapjait és kereteit.
  • Folyamatosan monitorozzuk az együttműködést és annak eredményét.
  • Nem csak influencert ajánlunk, full service ügynökségként kreatív kampányt is tervezünk, teljeskörű megoldást kínálva.
Népszerűsítsd velünk a márkád!
Ajánlatot kérek
❤️ 😁 👍 😜 😁 😁 👍 ❤️

Szponzorált tartalmak

#reklám
#hirdetés
#szponzorálttartalom