Az influencer marketing viszonylag új fogalom a köztudatban, azonban mára a kampánytervezés megkerülhetetlen részévé vált.
Egyedi hangon szólít meg, szűkebb célcsoportra céloz, és mindezt költséghatékonyan teszi.
Pontos célzás, nagy elérés a véleményvezérek erejével.
Örülünk, hogy itt vagy!
Nincs lehetetlen!
Lépj be a csapatunkba!
Regisztrálok
Népszerűsítsd velünk a márkád!
Ajánlatot kérek

Velünk könnyebb

1.
Mesélj a márkádról!
2.
Ismertesd a célcsoportodat!
3.
Határozz meg tervezett elérést!
4.
Jövünk a válaszokkal!

Szolgáltatásaink

influencer-marketing
Influencer marketing
campaign-planning
Kampánytervezés
image-movie
Image film készítés
ads
Google Ads és Social hirdetések
stats
Mérhető statisztikák
custom-campaign
Egyedi kampány

Ez pörög a neten

Norbi fogyásra épülő közösségi médiát tervez

Mert elege lett a Facebookból. Mint mondja, a Facebook átverte az egész világot, és nem függ többé Zuckerberg kedvétől, ellenben teljes mértékben zuckerfrei lesz.
Tovább olvasom

Referenciák

Dóczi Attila

Bár az influencerekről mindenkinek az eladások jutnak eszébe, a Signal IDuna Biztosítóval való együttműködésünk során mi megfordítottuk ezt a koncepciót, és a folyamatos vásárlás helyett az előtakarékosságra helyeztük a hangsúlyt. Ehhez az újszerű és figyelemfelkeltő ötlethez olyan influencereket kellett találnunk, akiktől hiteles lesz ez az üzenet, így került kiválasztásra Dóczi Attila.

Kovács Patrícia

Azt a célt tűztük ki, hogy bemutassuk azokat a sikertörténeteket, melyek példaként szolgálhatnak mindenki számára. Sikeres embereket ültettünk Jeep autókba, hogy megvalósíthassák további céljaikat. Az egyik Jeep ambassador Kovács Patrícia lett.

Horváth Tamás

A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Már második éve segítünk influencer kampányok lebonyolításában, november-december időszakban a kabátokkal előtérben. Olyan nagyvárosi, divatos férfiakat és nőket kerestünk, akik hitelesen tudják közvetíteni a márka üzenetét, így esett a választás Horváth Tamásra.

Klara Szandi

A Nara Tea egy prémium, természetes alapanyagokból főzött tea alapú üdítőital, amely 2019-ben 3 ízt vezetett be a magyar piacra. A Nine Company-vel közösen olyan aktív életet élő nőket kerestünk meg, akik számára fontos az egészség és a tudatos táplálkozás. A 3 hónapos kampány során Klara Szandival dolgoztunk együtt.

Dukai Regina

A Lenor áprilisban vezette be a magyar piacra az új Parfum des Secrets kollekciót. A márka bevezetéséhez olyan magyar influencereket kerestünk meg, akik eleganciájukkal, kifinomultságukkal szorosan kapcsolódnak a termékhez. A kampány kidolgozásában a lengyel székhelyű Brand Buddies csapattal dolgoztunk együtt, így került kiválasztásra Dukai Regina.

Varga Izabella

A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. A nyári táska kampány során elsősorban a fiatalokat céloztuk meg, így került kiválasztásra Varga Izabella és a lányai.

Csuti

A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Tavasszal utóbbi került a középpontba, amihez divatos, sportos férfiakat kerestünk, így a márka egyik arca Csuti lett.

Bánki Beni

A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. A nyári táska kampány során elsősorban a fiatalokat céloztuk meg, így került kiválasztásra Bánki Beni.

Kabát Peti

A budmil magyar ruházati márka, amely elsősorban utcai ruházatot forgalmaz, de jelentős szerepe van a kínálatban a táskáknak és a cipőknek is. Tavasszal utóbbi került a középpontba, amihez divatos, sportos férfiakat kerestünk, így a márka egyik arca Kabát Peti lett.

❤️ 😁 👍 😜 😁 😁 👍 ❤️

Szponzorált tartalmak

#reklám
#hirdetés
#szponzorálttartalom